Internet är ändå ganska bra ändå!

Publicerad 2013-02-14 12:48:00 i Tankar,

Hej!
Tänkte ta upp lite bra saker med internet, inte bara all denna nätmobbning och hur mycket skit som finns på internet. Stora bloggare som är förebilder kan verkligen insperera folk och göra folk glada. En del träffar ju sina killar på nätet, visst det finns många killar som inte är bra också. Men man kanske hittar kärleken för resten av livet. Man kan också hitta vänner på internet som stannar vid ens sida resten av livet. Det finns mycket kul på internet också, typ som stallet.se är ett ställe som jag(Ida) var beroende av det ett tag och hittade en riktigt bra vän. Men det finns massa andra sidor som man kan lära känna vänner igenom. Blogga kan man ju också göra och det är ju sjukt kul, kanske lite extra kul för dom som blir stora och så. Vi har tyvärr inte jättemycket mer att säga om detta så! 
 
Detta är jag(Ida) och min vän Isabel som jag hittade på internet!

Kommentarer

Postat av: - S C H N A I L G U L L -

Publicerad 2013-02-14 12:53:27

Hej! Vilken fin blogg!
Är du intresserad av ett bloglovin'byte? Isådant fall, följ mig och kommentera vilket nummer du blev så följer jag dig!
Hoppas du har en fortsatt bra Alla<3's dag!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida & Ebba

Hej vi är 2 tjejer som heter Ida och Ebba. Vi är 12 år och kommer skriva om tankar, åsikter, mode och vårt intresse hästar. Det kommer också komma upp lite tävlingar. Hoppas ni gillar bloggen, ha det bra! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela