Skillnad med Calle!

Publicerad 2013-02-04 12:04:00 i Hästar,

Hej, bara Ida här igen!
Videon är ett klipp från nästan två år sen, dock red jag inte honom som jag gör nu då, red honom bara sådär ibland,  och ett klipp sen i höstas. I fösta videoklippet rider jag helt fail och slänger med armarna och helt konstigt. Sen i andra videoklippet hoppar jag ju men man ser ändå galoppen innan hindret och så. Jag tycker att jag rider Calle MYCKET bättre nu än vad jag gjorde då! Så här får ni en liten skillnad-video.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida & Ebba

Hej vi är 2 tjejer som heter Ida och Ebba. Vi är 12 år och kommer skriva om tankar, åsikter, mode och vårt intresse hästar. Det kommer också komma upp lite tävlingar. Hoppas ni gillar bloggen, ha det bra! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela