Hööks

Publicerad 2013-01-05 14:12:00 i Åsikter,

Hej!
Vi tänkte hissa Hööks lite nu. Vi tycker att dom har sjukt snygga saker och inte jättedyra grejer. Dom går liksom att köpa utan att lägga massa pengar på de. Vi tycker att dom har bra kvaliteé, iaf de grejer vi har köpt därifrån. Finns verkligen massa saker på hemsidan, gå in och kolla tycker jag hooks.se ! Jag(Ida) köper nästan alltid mina ridbyxor där och dom har hållt jättebra. Sen har jag köpt hjälm, säkerhetsväst och ridstövlar där också, det har också hållt jättebra! Men om ni vill köpa saker till er häst eller till er själva så tipsar vi om Hööks!
 
Dessa två ridbyxor har jag (Ida). De har hållt jättelänge så det är superbra kvaliteé på dem! Ni hittar dom på Hööks hemsida :) Klicka på bilden så kommer ni till Hööks hemsida direkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida & Ebba

Hej vi är 2 tjejer som heter Ida och Ebba. Vi är 12 år och kommer skriva om tankar, åsikter, mode och vårt intresse hästar. Det kommer också komma upp lite tävlingar. Hoppas ni gillar bloggen, ha det bra! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela